Thursday, June 25, 2009

Keadaan Sekarang Di Mesir

Salam..laman kali ini saya ingin ceritakan pengalaman keadaan terkini di Mesir sebelum pulang ke Malaysia..betul-betul pack masa sekarang ni memandangkan sebelum pulang ke Malaysia banyak benda yang nak kena buat..contohnya kena beli cenderahati utk keluarga di Malaysia..kiranya selalu gak pergi Khan El Khalili..tempat famous barang-barang Mesir..kiranya lebih 3 kali dah pergi..beli sikit2..ataupun dikenali sebagai Hussein untuk budak2 yang belajar Mesir..Kemudian program-program persatuan lagi..lepas 2 nak kemas barang yang perlu dipindahkan sebab kena pindah rumah lain..dah tak duduk kat Masarra tapi duduk kat Rod El Farg..erm..letih ckitlah tapi rase best gak sebab nak balik Malaysia xpayah nak hitung hari..macam sekejap je dah nak balik..barang-barang nak bawa balik Malaysia pun belum pack lagi..berat kena 40kg pulak tu..mungkin esok balik baru nak kemas kot..biaselah kerja lelaki..wah..rindu amat sangat ni kat mak n ayah..kalaulah ada mesin cepat masa..hehehe..sekadar berkhayal..sekarang ni dah musim panas..walaupun pakai kipas..tapi angin pun rase bahang..dulu mandi sekali je sehari..tp sekarang lebih 2 kali dah mandinya..buat kerja sikit dah berpeluh..hehe..xpayah nak pergi muzollat nak main bola..duk umah baring je pun dah berpeluh..hehe..Doakan perjalanan saya pulang ke Malaysia ye..nek flight egypt air je..yang penting sampai ke Malaysia..ameen..

2 comments:

Mohd Shakir™ said...

Selamat pulang ke tanah air..

sabiq said...

kirim salam kat pramugari