Sunday, March 15, 2009

Warkah Darinya


Paparan saya pada kali ini adalah ingin menunjukkan beberapa tulisan dan warkah darinya. Tulisan ini adalah dari seseorang yang amat cintakan sastera..Segala kata-katanya hanya untuk seseorang yang keluar dari hatinya yang tulus..

* Hati..masih disini..masih setia menjadi pencinta..sama seperti aku..yang masih ada..masih ada untuk kamu..rasa yang besar ini, ingin kuluah..mahu rasanya kubisik..biar jadi teman, teman indah buat kamu..diriku, rasa ini, dan juga kamu adalah rahsia cintaku.

* Gagalnya suatu usaha sekali-kali tak akan memburukkan kita apabila dikerjakan dengan ikhlas.kejadian yang berlalu baru ada faedahnya jika dia menunjukkan jalan untuk maju kehadapan.

* Seseorang yang istimewa bukan yang selalu didepan mata, bukan juga yang sentiasa disisi, tetapi dia yang setia di hati dan diingati dalam setiap bisikan doa.

* Suka ku pada si kunang-kunang, kerna kerlipannya yang menawan..sayang ku pada si bintang, kerna cahanya yang terang walau dikejauhan..cinta ku pada bulan, kerna ia menambahkan lagi romantisnya malam..kau..ibarat kunang-kunang, bintang dan bulan..suka, sayang dan cintaku padamu, kerna DIA yang satu.

* Terima Kasih Ya Rabb..kerna mempertemukan aku dengan insan-insan yang mencintai Al-Quran dan menjadikan perjuangan sebagai landasan..Hanya Engkaulah sandaranku dalam memelihara mereka yang sentiasa menjadi kekuatan dalam madrasah kehidupanku ini.

* Rasa ini besar..semua untukmu. Rasa ini indah..seindah kamu. Rasa ini sinar..sinar bahagiaku.


Setiap kata-katanya adalah tersirat belaka..tiada kata yang indah melainkan luahan hati yang cukup tulus dan prihatin..TERIMA KASIH KAMOO

No comments: